sobota, 23 listopada 2013

TAKE WHAT YOU NEED - o szczęściu, problemach, pragnieniach, czyli o wszystkim i o niczym + małe D.I.Y

Cześć Kochani!
Dziś mam dla was... hmmm... pogodny post. A mianowicie będzie o szczęściu i naszych potrzebach, marzeniach. Mam nadzieję, że spodoba się Wam takiego typu post.

Każdy czegoś potrzebuje. Szczęścia, miłości, nadziei, spokoju, zdrowia, pasji, motywacji, uprzejmości, przebaczenia, wolności, piękna, siły, zrozumienia, odwagi, cierpliwości, wiary. Każdy jest inny, każdy potrzebuje czegoś innego. Każdemu zdarzają się gorsze dni.
Dziś chciałabym podzielić się z Wami moimi sposobami na wszystko wymienione na górze.

Szczęście...
Wszyscy rozumieją je inaczej. Dla jednych to czas spędzony z rodziną, lody czekoladowe, osoba, którą kochają, kwiaty, pasja, sport... Każdego cieszy coś innego. Mój sposób na szczęście? Nie szukam go na siłę. Jeżeli jestem smutna, pozwalam sobie być smutna. Prędzej czy później mi przejdzie. Spotykam się również z przyjaciółmi, słucham muzyki, rysuję. Po prostu robię to co kocham!  Ciesz się z małych rzeczy. To one uczą cię doceniać to co masz

 "Nie szukaj szczęścia na siłę, prędzej czy później samo zapuka do twych drzwi"

Miłość...
To ciężki temat. Na nią nie ma sposobu. Z nią jest podobnie jak ze szczęściem. Nie można szukać jej na siłę, prędzej czy później sama przyjdzie.Trzeba uzbroić się w anielską cierpliwość. Naprawdę warto czekać na osobę, która pokocha nas takimi jakimi jesteśmy.

Spokój...
Telefon ciągle dzwoni, każdy dźwięk jest drażniący, na głowie pełno spraw. Po pierwsze skup się. Zaplanuj wszystko. Odpocznij. Poczytaj. Wyjedź na jednodniową wycieczkę. Odizoluj się od świata. Do dobrze Ci zrobi.

Pasja...Próbuj wszystkiego po trochu. Nie poddawaj się. Na pewno znajdziesz coś dla siebie. Gdy znajdziesz swoją pasję dbaj o nią i rozwijaj. Nie pozwól zaprzepaścić tego talentu.




Motywacja...
Każdemu jej czasami brakuje. Moją największą motywacją są marzenia. Są nią też przyjaciele. Powiedzcie najbliższemu przyjacielowi o swoich planach, na pewno Cię wesprze.



Wolność...
Bądź niezależny/a. Wyjedź gdzieś. Zrób coś szalonego. Kup sobie coś drogiego. Uwolnij się od rutyny. Ale nie uwalniaj się od miłości, mimo że potrzebujesz wolności. Pamiętaj, że za kilka lat wolność okaże się Twoim największym wrogiem.

Piękno...Każdy mają w sobie coś pięknego. Ze względu na kolor skóry, włosów, oczu, wagi. Nie dołuj się myślami "moje uda są za grube" "moje usta są dziwne". Szukaj pozytywów! Weź do ręki kartkę i podziel ją na dwie części; "do wymiany", "ok". Analizuj każdą część ciała. Po sporządzeniu listy zacznij pracować nad tym co zapisałeś/aś w części "do wymiany". Jedną negatywną myśl zastąp trzema dobrymi.


Mam dla was kilka cytatów, które poprawiły mi humor i dały do myślenia.

 Bo mając zbyt wiele nie docenia się tych najdrobniejszych spraw.
nigdy nie jest za późno by szukać świata ze snów

Nie jest zawsze łatwo, często czujemy się tacy bezsilni, gdy jeden problem napędza kolejny. Jednak nie poddawaj się bo... porażka jest elementem sukcesu. Bez względu na to jak beznadziejnie jest., uwierz, że wszystko będzie dobrze i walcz o to!

Żyj tak by pod koniec powiedzieć "O kurczę! Fajnie było"

Kiedyś usiądę  w fotelu i powiem sobie skromnie "wszystko czego chciałam dzisiaj już należy do mnie"

Każdy ma czasem takie chwile gdy cały świat obraca się przeciwko niemu. Przechytrz go. Obróć się przeciwko niemu i pokaż, że jesteś na wygranej pozycji.

D.I.Y

Wprawdzie to nie D.I.Y ale pomysł na małą poprawę humoru.
Co nam potrzebne? Kartka papieru, marker i nożyczki. Nie będę pisać w punktach co macie robić. Widać to na pierwszy rzut oka.

No to miłego wieczoru!
~Mary :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz