czwartek, 27 marca 2014

50 faktów o nas

Hej!!
Dokładnie miesiąc temu minęło 6 miesięcy od założenia bloga. Dziś jest już 7 miesięcy i w związku z tym pokaże wam 50 faktów o każdej z nas. Dziś będzie sporo do czytania, więc z góry gratuluje tym, którzy dobrną do końca. Życzę miłego czytania. Dodam jeszcze, że każda z nas pisała sama fakty o sobie :)



FAKTY O ALEX

  1. Jestem blondynką
  2. Mam niebieskie oczy
  3. Jestem uparta
  4. I wrażliwa
  5. Uwielbiam robić zdjęcia
  6. Boję się starych ,opuszczonych domów
  7. Uwielbiam nosić bransoletki
  8. Bardzo łatwo wyprowadzić mnie z równowagi
  9. Boję się węży
  10. Lubie jedzenie pikantne
  11. Nie lubię W-F
  12. Jestem Jedynaczką
  13. Boję się pająków
  14. I myszy
  15. Czas wolny uwielbiam spędzać z przyjaciółmi
  16. W szkole siedzę w  ławce z Olą o której dużo słyszeliście
  17. Mój ulubiony kolor to miętowy i turkusowy
  18. Lubie Marylin Monroe
  19. Moje ulubione lody to mięta z czekoladą
  20. Mieszkam na Mazowszu 
  21. Mój ulubiony owoc to truskawka
  22. Lubię czytać książki
  23. Uwielbiam woski
  24. I świeczki 
  25. Nie lubię ubierać się na sportowo do szkoły
  26. Zimowym wieczorem lubię usiąść pod kocem z herbatą i pooglądać TV
  27. W przyszłości chcę mieć własną biblioteczkę
  28. Uwielbiam mieć pomalowane paznokcie :)
  29. Moje marzenie to zostać znaną dziennikarką
  30. Lubie tworzyć rzeczy własnoręcznie ( notesy, świeczniki, biżuterię itp.)
  31. Lubię gotować
  32. Lubię mieć porządek
  33. Uwielbiam najróżniejsze gadżety i najchętniej kupiłabym wszystkie.
  34. Czasem jestem upierdliwa
  35. Raczej nie jestem cierpliwa
  36. Uwielbiam chodzić do Empiku( gdyby to było możliwe kupiłabym cały Empik)
  37. Lubię wszystkie pory roku
  38. Lubię ploteczki
  39. Kocham czekoladę :*
  40. Uwielbiam niespodzianki
  41. Mój ulubiony rodzaj filmów to komedie romantyczne i seriale
  42. Wierzę w miłość od pierwszego wejrzenia
  43. Moje ulubione rośliny to storczyki i kaktusy
  44. Uwielbiam żelki
  45. Rok temu miałam zabieg na palec
  46. Na śniadanie mogłabym jeść ciągle płatki
  47. Lubię kapselki od Tymbarka
  48. Wolę torbę niż plecak
  49. Jestem romantyczką 
  50. Uwielbiam nosić baleriny 

FAKTY O MARY

  1. Jestem blondynką
  2. Mam młodszego brata
  3.  Moje ręce są strasznie słabe. Czasami nie potrafię odkręcić mleka bądź otworzyć słoika
  4. Jestem bardzo delikatna
  5. mimo mojeje delikatności uwielbiam samochody, rocka, metal i dźwięki gitary
  6. Mam 5 kochanych przyjaciółek i jednego najlepszego przyjaciela
  7. jeżeli mogłabym, uśmiechałabym się ciągle. Miewam jednak również te gorsze dni
  8. Wiecznie jestem, głodna
  9. Kocham stare piosenki
  10. Jestem molem książkowym. Moja babcia mówi, że pochłaniam książki.
  11. Jestem bardzo wrażliwa. Płaczę nawet na bajkach, które ogląda mój brat
  12. Romantyczka, optymistka, marzycielka - słowa, które idealnie opisują mój charakter.
  13. Jestem uparta, chociaż zdarzają mi się dni, kiedy zgodzę się na wszystko.
  14. Uwielbiam, kiedy ktoś zdrabnia moje imię
  15. Mimo mojej miłości do rysowania, malowania, itd, nie chcę zajmować się tym "na poważnie"
  16. Wciąż dążę do swojej "perfekcyjności"
  17. Kocham czaszki
  18. Nienawidzę mieć krótkich paznokci
  19. Czasami piszę opowiadania. Gdy dostanę olśnienia, od razu muszę przelać to na kartkę
  20. Nie przepadam za oglądaniem TV. W ciągu tygodnia, przed telewizorem spędzam zaledwie 3h
  21. Nie dałabym sobie rady bez laptopa, telefonu i tableta.
  22. Do dziś nie wiem jaki mam kolor oczu
  23. Nienawidzę wszelkich robaków, owadów wraz z motylami
  24. Przez 12 lat byłam zdania, że owoce morza są okropne. Niedawno przekonałam się, że są pyszne.
  25. Jestem czekoladocholiczką
  26. Uczę się hiszpańskiego
  27. Czasami układam sobie w głowie różne dialogi
  28. Przeczytałam całą serię książek J.K. Rowling "Harry Potter"
  29. Kocham oglądać filmy
  30. Uwielbiam latać samolotem
  31. Płaczę na romansach i dramatach
  32. Jeszcze nigdy nie obejrzałam horroru będąc sama. 
  33. Najbardziej kocham piosenki z gitarą i mądrym przesłaniem
  34. Uwielbiam błękitne oczy i zapach męskich perfum
  35. Kocham się do kogoś przytulać
  36. Lubię a zarazem nienawidzę kwiatów
  37. Podziwiam ludzi, którzy grają na jakimś instrumencie
  38. Nienawidzę w-f'u
  39. Rok temu miałam operowane dwa palce
  40. Kocham Wielką Brytanię i wszystko co z nią związane
  41. Piję strasznie dużo wody
  42. Mogłabym mieć tysiąc różnych drobiazgów, dodatków
  43. Cieszę się z małych rzeczy. Nawet z długopisu
  44. Jestem śpiochem i leniuchem
  45. Postanowiłam sobie, że kiedyś nauczę się francuskiego
  46. Moje ulubione kolory to niebieski i pomarańczowy
  47. Pod namiotem spałam tylko jedną noc. W dodatku na podwórku. Udało mi się to \, dopiero za drugim razem. Za pierwszym podejściem uciekłyśmy do domu w środku nocy
  48. Moje życie chcę przeżyć tak, aby pod koniec powiedzieć: "Ojejku, fajnie było <3 "
  49. 2/3 mojego pokoju to książki
  50. Jestem bardzo cierpliwa
I to właśnie takie jesteśmy :) Pozdrawiam Alex 

1 komentarz:

  1. Przeczytałam wszyściutko i trochę się o was dowiedziałam. A tak w ogóle to też mam ksywkę Alex xD
    Fajny blog;)

    Pozdrawiam
    Alex

    http://bff-fotoblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń