piątek, 8 listopada 2013

kolczyki kwiatuszki

Hej, ja właśnie wróciłam od Oli ( o której dużo już słyszeliście). Poplotkowałyśmy sobie trochę, posłuchałyśmy piosenek i jak zawsze się pośmiałyśmy. Ja uwielbiam takie spotkania można się czegoś ciekawego dowiedzieć i wygadać się z rzeczy które nas męczą .Nie wiem jak wy ,ale ja już żyję świętami. Wiem że jeszcze sporo czasu do wigilii, ale już nie mogę się doczekać  śpiewania kolęd, dzielenia się opłatkiem, rozpakowywania  prezentów i panującego  w tym czasie nastroju. Teraz może coś o kolczykach. Wiem że często dodaje kolczyki, ale mam ich najwięcej w swojej kolekcji. Jakiś cas temu ja z koleżankami wspomagałyśmy Wielką Olkiestrę  Świątecznej Pomocy. Na szkolnej dyskotece sprzedawałyśmy biżuterię, kartki walentynkowe itp. Te kolczyki sprzedałam wtedy Mary i właśnie teraz je wam pokaże. Tak jak większość moich kolczyków są wykonane z filcu. Teraz dochodzę do wniosku że mogłam dobrać do siebie inne kolory.Mam nadzieję że się wam spodobają ~ Alex



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz