piątek, 22 listopada 2013

Moja przygoda z filcem

Cześć!!!
Ja i Mary już odliczamy czas do świąt. Zostały jeszcze 32 dni. Jakoś wytrwamy (jakoś musimy). Dzisiaj troszeczkę inny post. Jeśli ktoś poszukuje fajnego i ciekawego hobby to polecam filcowanie. Ja pokazuję wam dużo rzeczy zrobionych z filcu. Jeśli wy też chcecie takie rzeczy robić to pokaże wam dziś kilka niezbędnych i trochę mniej potrzebnych rzeczy. To zaczynamy !!
Na pewno potrzebny wam będzie filc :) i klej bo do większości rzeczy używa się kleju.

Jeżeli wolicie przyszywać filc to będzie wam potrzebny kordonek lub nitka. Możecie również do ozdoby przyszyć guziki.



I tak naprawdę to z rzeczy obowiązkowych to już wszystko.Teraz pokaże wam rzeczy dzięki którym możecie przyozdobić swoją biżuterię. Filc możecie wycinać nożyczkami zwykłymi, ale mogą być to również nożyczki ze wzorkiem.
Jeżeli robicie naszyjnik to wykorzystać możecie rzemyki kolorowe.

No i przyszedł czas na rzeczy typu cekiny, brokat itp. Jeżeli takich ozdobników doda się nie za dużo to mogą dodać biżuterii całkiem inny wygląd.
Na dzisiaj to wszystko. Mam nadzieję że niektórym osobom pomogłam. Buziaki ~ Alex

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz