wtorek, 25 marca 2014

Dywan D.I.Y część 1

Cześć kochani!
Co tam u was słychać ? My za chwileczkę zmykamy z Mary na hiszpański, więc dziś też się trochę będę sprężać. Post będzie o moim dywanie ,który zaczęłam robić . Inspiracją byłą dla mnie Mary. Jakiś czas temu  prosiła mnie żebym zrobiła jej dywan na urodziny. No pomysł minimalnie szalony. Ale cóż spróbuje, czemu nie. Teraz dywan robię dla siebie, a jeśli się wyrobie do września to Mary też zrobię ( dzisiaj zdjęcia nie będą naszego autorstwa)


Więc tak. Mój dywan będzie z pomponów wełnianych. Na początku miała być wełna filcowa, ale była nagła zmiana planów. Podam wam link do filmu gdzie będziecie mieli wytłumaczone jak takie pompony zrobić.

klik





Załączę  wam jeszcze takie zdjęcie, które jest moją instrukcją.


Co by wam tu powiedzieć??? Chyba powiedziałam wszystko co powinnam. Aha Moich zdjęć nie ma ponieważ na razie mam tylko 5 pomponów, więc nie warto ich fotografować. Jak zauważyliście w tytule jest napisane część pierwsza, ponieważ będzie jeszcze część druga za jakiś czas, gdzie już pokaże wam gotowy dywan i ewentualnie dodam jakieś wskazówki ~ Alex

PS. Zapraszamy na naszego fanpagea. Mile widziane łapki w górę :)  klik :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz