wtorek, 12 listopada 2013

D.I.Y - okładka z filcu

Hejka,
Dziś kolejna odsłona serii "D.I.Y". Własnoręcznie zrobioną rzeczą którą chciałabym się z wami podzielić jest okładka z filcu. Mogłabym kupić zwykłą, gotową okładkę i przykleić do niej naklejki. Ale po co? Przecież mogę ją sobie zrobić sama. Chciałam żeby była "moja". Taka, która oddaje mój charakter. Chciałam też aby inspirowała mnie za każdym razem, gdy na nią spojrzę. Będzie to okładka zeszytu z moimi inspiracjami, notatkami. Mam nadzieję, że się zainspirujecie :)
No to zaczynamy!


 1. Wszystko co będzie nam potrzebne: filc, igła i nić oraz różne ozdoby.
2. Mierzymy wielkość naszego notesu, musimy zostawić sobie po bokach kilka centymetrów. Następnie  zszywamy aby powstała zakładka. (podobnie jak na zdjęciu)
3. Pozostaje nam tylko ozdobić  nasz notes. Ja ozdobiłam tak jak możecie zobaczyć na zdjęciu powyżej. Pamiętajcie, że to Wy ozdabiacie go według waszego uznania. Możecie przyszyć więcej guzików, możecie przyszyć wycięte serduszka, itp. Włączcie wyobraźnię i efekt końcowy gwarantowany!

To już wszystko na dziś. Mam nadzieję, że pomysł wam się spodoba i wykorzystacie go sami. Całuski ~Alex

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz