czwartek, 28 listopada 2013

Recenzja kosmetyków

Hej!!
Co tam u was ciekawego? Jak wam mija tydzień? Bo mi znowu szybko. Dzisiaj pokarze wam kosmetyki które wypróbowałam i jestem z nich zadowolona. No to zaczynamy!!! 

Balsam pod prysznic Nivea, wersja do skóry suchej
Wiele słyszałam o tym balsamie na różnych blogach i w telewizji i postanowiłam go wypróbować. Jest to naprawdę wart uwagi kosmetyk.Nie przepadam za balsamami do ciała. Ale ten jest inny. Raczej nie jestem osobą której jest zimno, ale ostatnio po kąpieli najlepiej wskoczyła bym do łóżka. Ostatnio ostatnie chwili kąpieli poświęcam na nabalsamowanie ciała. Ten balsam dobrze działa. Mimo, że spłukujemy go ze skóry, to on pozostawia skórę nawilżoną. Naprawdę polecam :)
Odżywczy krem do rąk avon,
Kolejna rzecz która mnie zainteresowała to krem do rąk firmy avon. Naprawdę nawilża skórę. Ten krem akurat kupiłam po przecenie z katalogu avon, ale jeśli mieszkacie w większych miastach to bez problemu znajdziecie go w galerii. Również jest kosmetykiem warty poświęcenia uwagi. Ja znalazłam go już w wersji świątecznej. Jest również dobrym pomysłem na prezent.











Szampon z różą z Jerycha Timotei
Mam ten szampon już 2 raz z rzędu i jestem na prawdę super. Uwielbiam zapach tego szamponu. Mogła bym go wąchać bez końca. Całkowicie odświeża włosy. I co tu jeszcze napisać musicie po prostu to wypróbować. 
   Korektor avon
I już ostatnim dzisiejszym kosmetykiem jest korektor również z avonu. Dostałam go nie dawno, ale stwierdziłam że podzielę się z wami opinią. Jest fajny. Działa bardziej antybakteryjnie niż tuszuję, ale mimo to jest bardzo fajny. Wybrałam ten korektor również ze względu na opakowanie ( było w serduszka)  
                  











I to wszystko na dziś teraz pędzę na dyskotekę. Pozdrawiam ~ Alex

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz