niedziela, 24 listopada 2013

Podsumowanie tygodnia

Hej!
Jak ten czas szybko leci! Trzeba korzystać z każdej chwili i nie marnować jej. Jak wam miną tydzień?          U mnie jak zawsze nie zabrakło śmiechu ,ale nie wydarzyło się nic nadzwyczajnego. Mimo wszystko kilka zdjęć się znalazło żeby wam krótko przedstawić miniony tydzień. Mam nadzieję że kolejne tygodnie miną mi równie wesoło. Pozdrawiam ~ Alex


1. Następna kolekcja moich książek
2. Berło dla mnie i dla Mary wykonane przez nasze kochane przyjaciółki.
3. Kolejna pizza z wariatkami <3
4. Świeczki + książka = Wieczór idealny
5. Śniadanko na słodko
6. Mój pierwszy kominek do wosków
7. Orzechy laskowe u mnie na stole już zagościły a u was??
8. Puzzle ułożone przez moją babcie
9. A to puzzle które właśnie idę układać

 I na koniec cytat tygodnia " Książki są narkotykiem, którego nie można przedawkować"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz