wtorek, 26 listopada 2013

Jak spędzać długie, zimowe wieczory

Hej, dopiero drugi dzień tygodnia, a ja chcę już weekend. Jakoś muszę wytrzymać. Zimowe wieczory są  dłuuuugie. Czasami mam wrażenie że czas się zatrzymał, ale jakoś musimy to przetrwać. Pokażę wam kilka sposobów na to by czas płynął nam szybciej. Teraz popularne jest siedzenie przed komputerem, tabletem, ale czasami chyba lepiej porobić coś innego. Gdy mi się nudzi zabieram się za robótki ręczne. Jeżeli ktoś ma bujną wyobraźnię, cierpliwość to polecam. Można robić różne ozdoby świąteczne.Jeżeli jednak ktoś nie lubi takich rzeczy mam również inne propozycję.
 Jeżeli lubicie gotować to zróbcie coś pysznego, jest to też dobry sposób na urozmaicenie sobie czasu.
Jeśli lubicie czytać książki, to pójdźcie do biblioteki wypożyczcie sobie kilka i wieczór macie z głowy. Gdy ja czytam książkę to mam zapalone świeczki zapachowe.Dodają  one klimatu i wprawiają mnie w dobry nastrój
Możecie również śpiewać lub tańczyć. Po prostu robić to co się lubi. Dobrym sposobem na nudę jest również spotkanie się ze znajomymi. Możecie pooglądać filmy, pośmiać się i poopowiadać najróżniejsze historię.  Jeżeli nie możecie przetrwać bez komputera to możecie pooglądać inne ciekawe strony internetowe lub inne blogi Jest jeszcze wiele innych pomysłów na nudę tu podałam wam tylko te najciekawsze. Mam nadzieję że kilku osobom pomogłam.  
Całuski~Alex

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz