sobota, 30 listopada 2013

Inspiracje, listopadowe wariacje...

Cześć kochani!!
No i mamy ostatni dzień miesiąca :) Był on bardzo zwariowany. Chcemy go zakończyć wesoło i optymistycznie. Jak co miesiąc mamy dla was podsumowanie. Życzę miłego oglądania!

1. Ulubione książki Michał Jakiśtam ~ Ewa Nowak














                                                                                                             13 zaklęć ~ Michelle Harrison        











2. Piosenki- The Voice of Poland - Olga Jankowska i Jagoda Kret - „Piosenka księżycowa"  Uwielbiam ten kawałek i w wykonaniu dziewczyn słucham go na okrągło.


 


                                                                                                       

Justin Timberlake mirrors to piosenka która bardzo spodobał się Mary.






 3. Ulubione filmy  " Kochaj i tańcz" Uwielbiam komedie romantyczne więc dlatego ten film mi się bardzo spodobał.. Osobom które  lubią komedie romantyczne naprawdę polecam.






 
                        

                                                              
                                                                                          
Kolejny film to Tylko mnie kochaj. I znowu  komedia romantyczna. :*











4. kanał filmowy to Stylizacje   http://www.youtube.com/user/stylizacje       



5 .Mamy również strój miesiąca :) Na początek strój Mary.
I jak niewiele wystarczy żeby stworzyć fajną stylizację. Ma ona na sobie ulubioną spódniczkę, szary top i sweterek. Bardzo mi się podoba takie zestawienie ubrań





















Strój znajdujący się  
 obok jest mój. Mam na sobie leginsy.Do tego zwykły T-shirt i sweterek.



 6. Przyszedł czas na nasze ulubione zapachy. Zapachów jest dużo wybrałyśmy te naszym zdaniem najfajniejsze. Jednym z tych zapachów jest ciasteczkowy. 



 



Kolejny zapach to zapach magnolii. Jest on bardzo delikatny. Mary woli mocniejsze zapachy, a ja delikatniejsze więc zapach magnolii jak najbardziej mi pasuję.






 











7. Aplikację na telefon
  Nasze ulubione aplikację, gry i różne inne gadżety na telefon w tym miesiącu to: 
  •  Temple run 2 
  •  Aplikacja Tymbarka. Jest ona dla wszystkich którzy lubią kolekcjonować kapsle od Tymbarka.






      
8. Co miesiąc będziemy wam pokazywać nasze ulubione kapsle od Tymbarka. Ulubiony Kapselek Mary to: Jesteś dla mnie wszystkim
Za to mój ulubiony kapselek to Jestem tylko twój 


                        
9. Tapety
No i przyszedł czas na nasze ulubione tapety 























 
















10. Inspiracje





























11 strony które warto odwiedzić
 http://zszywka.pl/
 http://stylowi.pl/

No i jeszcze kilka zdjęć



1. Bluzka Oli 
2. Mój nowy zapas świeczek
3. Kalendarz adwentowy
4. Bluzka Mary naszej kochanej czachomaniaczki 


Nie wiem czy pamiętacie, ale Mary na początku miesiąca mówiła wam o wyzwaniu http://mary-alex-art.blogspot.com/2013/11/a-czego-mnie-nauczyy-mae-rzeczy-kolejne.html Chciałabym je teraz podsumować.

A CZEGO MNIE NAUCZYŁY MAŁE RZECZY???

Lista Alex:
1.Spotkanie z rodziną
2.Nowy zestaw świeczek.
3.Wieczorny budyń
4.Wieczorna cieplutka herbata
5.Popołudnie spędzone z Mary
6.Ciasteczka Oreo 
7.Słodziutkie winogrono 
8.Spotkanie z koleżankami
9.Zabawa z rodzeństwem ciotecznym
10. Przejechanie się ciężarówką
11.Gra w Monopol
12.Ploteczki z Mary 
13 6 z przyrody
14.Oglądanie serialu
15.Calutki dzień spędzony z Mary
16. Planowanie świątecznych prezentów
17. Jedzenie mandarynek  
18.Truskawkowy kisiel
19 Spotkanie z dziadkami
20.  6 z polskiego
21 Zapach świeczek
22. Popołudnie spędzone z moimi wariatkami
23 Kupno kominka do wosków
24. Nowe puzzle
25 Spotkanie z dziewczynami
26. Klasowe zdjęcie
27 Przygotowywanie ozdób świątecznych
28. Szkolna dyskoteka
29. Namówienie mamy na zakupy
30. Leniwy poranek

Lista Mary:
1.Wieczorne pisanie z Alex
2.Pyszne jagodowe babeczki od mamy
3. Czas spędzony z 2-letnią kuzynką
4. Pudełeczko od Alex
5. Lekcja Hiszpańskiego
6. Lekcja angielskiego
7. Wynoszenie rzeczy z pokoju, rozpoczęcie remontu
8. Zabawa z kuzynką
9. Czas z rodziną
10. Koniec malowania ścian
11. Rozpoczęcie sprzątania po remoncie
12. Nowy podręcznik do hiszpańskiego
13. Świąteczne piosenki
14. BFF (best friend forever...)
15. Wygłupy z Alex
16. Łaskotki z bratem
17. Obrazy, które wreszcie zawitały na mojej ścianie
18. Dłuuuuga rozmowa z Alex
19. Hiszpański
20. Szóstka z angielskiego :)
21.  Nowa gra na telefon
22. Cały dzień z przyjaciółmi
23. Nowe zasłony
24. Nowa lampa
25. Malutkie kuzynki
26. Świąteczny klimat
27.Chcę Was teraz przeprosić za brak kilku ostatnich punktów. Nie widziałam w tych dniach nic
28.  dobrego... Jeszcze raz przepraszam. Chciałabym podziękować jeszcze moim kochanym
29przyjaciółkom, które mimo moich wielu wad zawsze są przy mnie. Dziękuję. ~ Mary
30.



Podziwiam tych, którym wszystko udało się przeczytać. I jeszcze jedno życzę wam ciekawych andrzejek i udanych wróżb.   Pozdrawiam ~ Alex



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz