wtorek, 5 listopada 2013

Girl Power

Cześć Kochani!
   Siedzimy sobie razem z Alex i czekamy na hiszpański. Kocham ten język, ale mimo wszystko angielski jeszcze bardziej. Tą pracę narysowałam ponad tydzień temu. Nie miałam kiedy się nią z wami pochwalić i z niecierpliwie czekałam na dzisiejszy dzień. Jestem w trakcie robienia kolejnej pracy. Mam nadzieję, że zdążę. W zanadrzu mam jeszcze duże oko na kartce A3.
   Może kilka słów o pracy. Dlaczego "Girl Power"? Bo dziewczyny mają moc! Prawda? Ja jestem silna, ale tylko psychicznie. Fizycznie nie za bardzo. Czasami mam problem z otworzeniem słoika. Do otwierania słoików w moim życiu są faceci. Dziewczyny to takie... piękna siła z gracją (to pierwsze co przyszło mi na myśl ;) ). No to zapraszam na zdjęcia mojej pracy.
~Mary :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz