czwartek, 14 listopada 2013

Nasze jesienne zapachy

Hejka!!
Dzisiaj kolejna nowość, a mianowicie nasze zapachy. Będziemy wam podawać zazwyczaj zapachy świeczek, ale nie zawsze. Na każdą porę roku będziemy wam przedstawić zapachy które nam się podobają. Ja i Mary uwielbiamy świeczki i najróżniejsze zapachy. Dlatego stwierdziłyśmy że podzielimy się z wami tymi najciekawszymi. To zaczynamy!!

Jeden z zapachów który spodobał się naszej kochanej  Mary to czekolada. Kojarzy się jej ze świętami.. Czekolada ma swój specyficzny zapach, ale jest on bardzo ładny.







Kolejnym zapachem jest żurawina. Pewnie mało osób wie jak pachnie żurawina. Ja zapach żurawiny poznałam przez świeczki. Pewnie różni się trochę od zapachu żurawiny, ale jest naprawdę fajny. Polecam wszystkim. Mi zapach żurawiny kojarzy mi się ze słońcem.







Zapach wiśni spodobał się drugiej blogerce .
Mi też się podoba zapach wiśni. Wyróżnia się z pośród innych. Gdy Mary poczuję zapach wiśni to przypominają jej się letnie poranki spędzone w ogrodzie.
 Zapach, który mi się bardzo, ale to bardzo  spodobał to jabłko z cynamonem. Może napotkaliście się kiedyś z takim zapachem. Ja widziałam soki jabłkowo-cynamonowe i różne ciastka. Gdy poczuję ten zapach przypominają się święta i wszystko co z nimi związane.




Kolejnym i  już ostatnim zapachem pokazanym jest lawenda. Jest to mój jeden z ulubionych zapachów. Lawenda jest delikatnym zapachem. Bardzo mi się podoba. Naprawdę polecam. Zapach lawendy poznałam u babci, ponieważ lawenda rosła w ogródku.I od tamtej chwili zapach lawendy zawsze będzie przypominał mi babcie.








I to na dzisiaj wszystko mam nadzieję że nowy post się wam spodobał. Pozdrawiam ~ Alex

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz