niedziela, 17 listopada 2013

Podsumowanie Tygodnia

Cześć Kochani!
 Za nami już kolejny tydzień. Czy dni też wam tak szybko mijają? Przyznam, że nie mam na nic czasu. Dawno nie spotkałam się z dniem, w którym nic nie musiałam robić. Nie będę narzekać, bo za tym nie przepadam i chcę, by ten blog miło się Wam kojarzył. A jak minął nam ten tydzień? Miło, a nawet bardzo miło. Jak co tydzień mam dla Was zdjęcia Zapraszam!
1. Jesienne niebo. Bo trzeba szukać nawet tych "najmniejszych" rzeczy, które sprawią, że się uśmiechniemy. 
 2. Sobotnie śniadanko czyli puszysty omlet na słodko z owocami. 
 3. Długopisy Oli ( na pewno już ją znacie ). Słyszeliście cytat "Dla prawdziwie zakochanych, całe życie to za mało" ? Osobiście się z tym zgadzam. 
 4. Pierwsza zrobiona przeze mnie gorąca czekolada i obowiązkowo książka 
5. Mandarynki czyli coś co w zimę lubię (prawie) najbardziej 
 6. Nowy podręcznik od hiszpańskiego. Za każdym razem kocham ten język coraz bardziej! 7. Tarta na słono, zrobiona przez Alex.
 8. Ciasteczka z dżemem i czekoladą
9. Babeczki naszej Alex.

 Postanowiłyśmy, że w poście podsumowującym tydzień napiszemy wam jakiś cytat, myśl. Dzisiejsza myśl to:
"Nie ćwiczę, bo nienawidzę swojego ciała. Ćwiczę, bo je kocham."
  Kto się ze mną zgodzi???

  ~ Mary

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz