niedziela, 3 listopada 2013

Podsumowanie tygodnia

Cześć Kochani!
Za nami już kolejny tydzień. Nie wiem jak u was ale u mnie nie wydarzyło się nic specjalnego. Nie będę się dziś rozpisywać bo nie mam siły. Zapraszam na zdjęcia :)
1. Czy ktoś z Was jest tak jak ja wielbicielem chałwy?
2. Paszteciki z porzeczkami. Mmmm...
3. Znicz [*]
4. Poranny przymrozek. Zima chyba już niedługo nas przywita :)
5. Dla pamięci tych co nie mogą być już z nami. Pierwszy raz w życiu płakałam na cmentarzu.
"Śpieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą"
6. Cała półka książek., czyli zapotrzebowanie Alex. Moje pokaże wam za tydzień.
7. Jesienny stroik wykonany przez babcię naszej kochanej Alex.
8. Zaczynamy kolejną pracę.  Nie wiem jeszcze czy wyjdzie na tyle by ją wam pokazać.
9. Magiczna trójka z Harrego Pottera czyli seria " moja nuda nie zna granic".

Na dzisiaj to już wszystko Kochani. Buziaki ~ Mary:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz