środa, 27 listopada 2013

(nie) perfekcyjna pani domu - organizacja biurka

Nie wiem jak Wy, ale ja ciągle dążę do mojej perfekcyjności. Małymi kroczkami do celu. Organizacja czasu, miejsca, dokumentów, ubrania, porządki. Nie znalazłam jeszcze na nie mojego perfekcyjnego sposobu. Raczej od zawsze jestem "poukładana", albo raczej staram się być. Wiem, że nie każdy lubi mieć wszystko poukładane idealnie prosto, alfabetycznie, kolorami lub poziomami przydatności ( jak to w moim przypadku). Sama przyznaję, że czasami mam dni, w które chcę uciec  od mojej rutyny, rzeczywistości, rzucić wszystko i wyjść. Na szczęście te dni zdarzają się rzadko. Od zawsze (i prawdo podobnie na zawsze) spokojna osoba (ja) ze swoim 'poukładaniem' tworzy razem zakręcony świat.

Biurko to miejsce pracy większości ludzi na świecie. Ważne by było; funkcjonalne, poukładane, zorganizowane oraz perfekcyjne :) Jak wyglądałoby moje wymarzone biurko? Hmmm...
Byłoby ogromne, dobrze oświetlone, najlepiej z szufladami, z wieloma funkcjonalnymi pojemnikami, przegródkami itp.

Od czego zacząć urządzanie domowego biura?

Biurko

Na pewno od biurka!!! Mam dla Was kilka propozycji biurek ze sklepu IKEA.

Tak wyglądałoby moje wymarzone biurko. Niestety nie zmieściłoby się w moim pokoju :/
 Jeżeli dysponujecie dużą przestrzenią i budżetem, a potrzebujecie dużo miejsca na drobiazgi, książki i inne to warto zainwestować.

Teraz biurko dla mniejszych powierzchni. Co powiecie na wysuwaną część? Bardzo funkcjonalne, prawda? Również posiadam biurko z wysuwaną częścią. Możecie zobaczyć je w  TYM poście.

Te proste biurko ma coś w sobie, co mnie zauroczyło. To chyba jego prostota. A Wam się podoba?

Wszystkie powyższe biurka dostępne są w innych kolorach.

Krzesło

Jeżeli mamy już na czym pracować to musimy na czymś usiąść. Najlepiej na czymś wygodnym. Nikt chyba nie lubi, gdy w pracy przeszkadza mu ból kręgosłupa.
Zakochałam się w tym krześle obrotowym od pierwszego wejrzenia!
A co powiecie na czerń?


Mamy już na czym siedzieć i gdzie pracować. Przyszedł czas na...

Organizery

Przepraszam, że nie będę opisywać każdego z nich, ale uznałam, że to nie ma sensu, bo na pewno wiecie do czego służą.





Oświetlenie

Prawie bym o nim zapomniała! Jest ono równie ważne co biurko i krzesło. Pokażę Wam kilka lampek, które zwróciły moją uwagę.




Inspiracje...

Znalazłam w internecie kilka zdjęć miejsc do pracy, które mogą Was zainspirować :)
Pastelowo!!! 
Co Wy na takie wykorzystanie okiennic?

Na dziś to już wszystko Kochani! Mam nadzieję, że pomogłam. Miłego wieczoru :)
~ Mary

1 komentarz:

  1. Ja tam zdecydowanie lubię mieć wszystko poukładane. W ogóle dużo pracuje przy biurku, także wręcz muszę mieć ład i porządek. Teraz w ogóle muszę odwiedzić sklep z oświetleniem , bo przyda mi się lampa do biurka.

    OdpowiedzUsuń