poniedziałek, 18 listopada 2013

Dziennik stylu- moja czapka

Cześć!
Jak wam miną pierwszy dzień tygodnia?Mi nawet fajnie. Jutro dziewczyny z mojej szkoły jadą na mecz koszykówki. Jedzie również Ola. Życzę powodzenia :)
 Teraz coś o poście. Dziś kolejna nowość, a mianowicie dziennik stylu. Dzisiaj pokaże wam że czapka nie musi kojarzyć się tylko z przylizaną i potarganą fryzurą. Zaczyna się robić zimno i czapka by się przydała. Nie dość że będzie wam na pewno cieplej to możecie np. dodać jasności swojej stylizacji. No to zaczynamy!!
Jeśli jeszcze nie koniecznie jesteście przekonane co do czapek możecie zacząć od czerni. Pokaże wam teraz kilka czarnych czapek, które  mi się podobają i chętnie bym je założyła.Większość czapek znalazłam na stronie http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&sqi=2&ved=0CC0QFjAA&url=http%3A%2F%2Febutik.pl%2F&ei=dVCKUoijPM7b7Abj5YGgBQ&usg=AFQjCNGOsYQMW3iCcvwr8wQ-L74wX4h2mQ&sig2=m_J7sIwum8yC5CQWKQrzmQ&bvm=bv.56643336,d.bGE&cad=rja ~ Alex





Teraz coś dla tych którzy chcą rozjaśnić swoją kompozycję. Pokaże wam czapki kolorowe.









Teraz coś dla przyjaciółek














Kolej na czapkę z pomponem












Czas na stylizację zimowe <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz