poniedziałek, 6 stycznia 2014

Świecznik D.I.Y

Cześć kochani!
Dziś jestem już dosłownie na chwilkę, bo zrobiłam sobie krótką przerwę w czytaniu. Przez całe dwa wolne tygodnie nie chciało mi się czytać i w ostatni weekend wolnego postanowiłam to odrobić. Wczoraj skończyłam czytać książkę, którą mordowałam od jakiegoś czasu, zaczęłam czytać następną, którą skończyłam po 2h i zaczęłam następną tym razem lekturę i jest spora szansa, że dziś ją skończę.

Pokażę Wam dziś jak zrobić świecznik za pomocą tego co za pewne macie w domu!

Potrzebne rzeczy:
-stara gazeta (by nic się nie pobrudziło)
-farby plakatowe
- słoik
-pędzel
-wycięte z kartki małe serduszko ( rozmiar zależy od Was. Sefce musi zmieścić siè na słoiku
- klej w tubce ( na zdjęciu został wklejony gdyż całkiem o nim zapomniałam)
- taśma
- sznurek lub tasiemka do ozdoby

Sposób wykonania:
1. Bezbarwną taśmę zawijamy tak by stała się dwustronna. Przyklejamy nią serce w wybranym miejscu. Serce należy przymocować taśmą najlepiej w kilku miejscach.


2. Do wybranego koloru farby dodajemy klej i mieszamy. Ja wybrałam czarną. 

3. Malujemy słoik dokładnie.  Najlepiej kilkoma warstwami by wszystko dobrze się zakryło.
4. Po wyschnięciu delikatnie odrywamy serduszko. Możecie farbą w innym kolorze ozdobiç słoik i przewiązać u góry wstążką. 
GOTOWE!!!

tak wygląda mój świecznik:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz