poniedziałek, 13 stycznia 2014

Spóźnione podsumowanie tygododnia

Cześć kochani!
Wczoraj nie pojawiło się podsumowanie tygodnia, ponieważ nie miałam prądu. Dziś na szczęście jest, bo inaczej nie pisałabym tego teraz. Przepraszam,  ale nie mogę się wysłowić :) Jak co tydzień mam dla Was 9 zdjęć z tamtego tygodnia.
~Mary

1. Najnowszy model wojskowy do sklejania mojego brata :) Ten po lewej jest mój a po prawej brata.

2. Nowy wystrój mojej półki
3. Zaczęty projekt DIY
4. Bomba owocowa odpalona ;)
5. Naleśniki z braciszkiem
6. Spinka Julki ukradziona na kilka godzin
7. Uwielbiam okładki książek z serii o Felixsie, Necie i Nice. Czytaliście jakąś ksiażkę z tej serii?
8. Moja półka z prawie wszystkim potrzebnym do plastyki ;)
9. Robimy z Alex naleśniki. Dla ośmiu osób. Uwierzycie?

To już wszystko. Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Wam miłego tygodnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz