wtorek, 7 stycznia 2014

Organizacja szafy

Cześć!! Jakiś czas temu Mary pokazywała wam pomysłowe urządzenie biurka i jego organizację.  Ja pokaże wam jak zaoszczędzić trochę miejsca i  mieć utrzymany "ład" w szafie .Akcesoria, które zaraz zobaczycie są ze sklepu Ikea

Fajnym rozwiązaniem jest wieszak wielofunkcyjny.Możecie powiesić na nim chustki, paski itp. Kosztuje 14,99.


Kolejny pomysł na zaoszczędzenie miejsca w szafie to wiszące półki. Zajmują niewiele miejsca , ale za to sporo nam dodają przestrzeni . Kosztują 34,99
Ten gadżet bardzo mi się spodobał. Jest to tak jakby szufladka z przegródkami. Można położyć ją na półce w szafie lub włożyć do jednej z przegródek z półki którą przed chwilą wam pokazałam. Ta szuflada kosztuję15,99

Teraz  pokaże wam pudełko na przechowywanie butów . Jest ono o tyle fajne że na wierzchu ma siatkę i widać jakie buty tam schowaliśmy. Za 4 takie
pudełka zapłacimy 39,99. Dostępne są w kolorze: czarnym, białym, różowym i turkusowym.


I na koniec pokaże wam sposób na odświeżenie  szafy. U mnie sprawdzają się zapachowe saszetki zakupione w Rossmanie. Kosztują niecałe 3 złote. Myślę że warto. One naprawdę działają.


Tu macie pokazane tylko kilka zapachów ich jest spory wybór
Mam nadzieję że kilka osób zainspirowałam i zmotywowałam do popracowania trochę nad swoją szafą. Całuję ~ Alex




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz