niedziela, 26 stycznia 2014

Podsumowanie tygodnia

Cześć kochani!
Jestem ponownie ze zdjęciami z tego tygodnia. Kolejny zwariowany tydzień naszego zwykłego życia :) Nie wiem co jeszcze napisać. Zawsze mam słów co nie miara, a teraz nic. Więc może nie przedłużam i zapraszam do oglądania zdjęć!

1. Po wycięciu 46 papierowych kółek
2. Mega urocze pudełko do chusteczek
3. Dobrze już Wam znana Ola
4. Papierowa różyczka dla babci
5. Ferrero Rocher <3
6. Zestaw herbat mamy Oli. Moje marzenie!
7. Julka po 2 herbatach i kilku kawałkach pizzy
8. Zestaw herbat mamy Oli cz. 2. I kolejne marzenie!
9. Zdjęcie śniegu, którego nie cierpię! Czy ktoś jeszcze ma te same poglądy na ten temat?

To już koniec kochani. Mi nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć Wam wspaniałego tygodnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz