piątek, 31 stycznia 2014

Inspiracje, styczniowe watriacje...

Cześć kochani!!

Tradycyjnie miesiąc zakończymy podsumowaniem. Przypomina że tak jak miesiąc temu tak i dziś możecie głosować na kosmetyk, którego recenzję na blogu chcecie zobaczyć.To nie przedłużam. Zaczynamy!!!

1. Ulubiona książka

Moją ulubioną książką w tym miesiącu jest zdecydowanie " planeta dobrych myśli' Beaty Pawlikowskiej. Książka zdecydowanie motywująca.



Ulubiona książka Mary to "Felix, Net i Nika oraz Pałac snów"






2. Piosenka

Piosenka, którą słucham w każdej wolnej chwili to 'Jak nie my to kto' Tomsona i Mrozu. Jest po prostu świetna.
 http://www.youtube.com/watch?v=01VaJUNjbuw

Faworyt drugiej blogerki to 'Never never' KoRn
 http://www.youtube.com/watch?v=cl2D7J_FL_U


3. Film 

Ulubiony film Mary to horror. Dokładnie The ring 2. Oglądałyśmy to całą naszą paczką. Jeśli ktoś lubi horrory i akcję trzymającą w napięciu to polecamy.

Mój ulubiony film to ' Ps. kocham cię'. Film oparty na książce ( albo odwrotnie  nie mam zielonego pojęcia jak to jest ). Mi się bardzo spodobał. Wzruszyłam się kilka razy.


Teraz kilka naszych ulubionych tapet :)
















Ulubiona aplikacja  na telefon

- Subway surf
 -Air control Lite

Kilka inspiracji:



















 Czas na kosmetycznych ulubieńców miesiąca. Tak samo jak miesiąc temu na prawym bocznym pasku pojawi się ankieta, w której pojawi się kosmetyk ,na który będziecie mogli głosować, by zobaczyć jego recenzje.

Clearskin blemish clearing Avon

Farmona masło do ciała pistacja- czekolada
Perfumy ultra sexi avon 


I na koniec strój miesiąca:

To jestem ja. Ta bluzkę już znacie, ponieważ była już pokazana miesiąc temu.

A to Mary. Bardzo podoba mi się jej styl.



Nie pozostało mi nic innego niż życzyć wszystkim udanych ferii pomimo to czy się już zaczęły czy nie :) Pozdrawiam ~ Alex


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz