sobota, 25 stycznia 2014

D.I.Y- Nietypowa ozdoba do pokoju

Cześć kochani !!!
Dziś kolejne D.I.Y., a dokładnie ozdoba do pokoju wykonana z filcu. Przepraszam was że nie będzie zdjęć krok po kroku, ale nie miałam możliwości zrobienia ich. 

Potrzebny będzie wam:
  • filc kolorowy( najlepiej w jasnych odcieniach)
  • klej najlepiej specjalny do filcu ( jeśli nie macie takiego kleju myślę że Vikol powinien być dobry
  • mały wazon

Sposób wykonania:

1- Z jednego koloru  filcu wycinacie pasek( długość zależy od was im dłuższy  pasek tym większy ślimaczek). Natomiast z innego koloru filcu wycinacie również pasek.

2- Kładziecie jeden pasek na drugi i na brzegu sklejacie go.

3- Gdy klej wyschnie zwijacie " ślimaczka" i na końcu go zaklejacie.( mi klej nie trzymał więc na końcu  filc sczepiałam szpilką. Oczywiście efekt będzie ładniejszy gdy filc skleicie )

4-Wykonane ślimaczki wkładamy do wazonu. Ja takich ślimaczków zrobiłam 52. Ilość waszych ślimaczków zależy od was i od wielkości waszego wazonu :)

Ozdoba nietypowa i oryginalna.



















Mam nadzieję że ozdoba się wam spodobała. Do zobaczenia ~ Alex

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz