środa, 15 stycznia 2014

D.I.Y. - podkładka pod kubek

Cześć kochani!
Mamy już ponad 4900 wyświetleń dziękujemy wam bardzo. Jestem zachwycona. Mamy nadzieję że z każdym dniem będzie coraz lepiej.

Dziś pokaże wam prosty sposób na wykonanie podkładki pod kubek z filcu.

Potrzebne rzeczy:
  • biały i kolorowy filc
  • nożyczki
  • długopis
  • klej to filcu
  • szklanka mniejsza i większa( ja użyłam jednego kieliszka, ponieważ z jednej strony ma większy okrąg, a z drugiej mniejszy)








Przygotowanie:
z kolorowego filcu odrysowujemy większe koło i wycinamy




Następnie z białego filcu odrysowujemy i wycinamy mniejsze koło
               






Z tego samego koloru filcu jak duże koło wycinamy 6 trójkącików( u mnie jest 5, ale to ja się pomyliłam powinno być 6)
     






Na koniec wszystko do siebie składamy tak jak na rysunku poniżej 
Łatwa do wykonania podkładka i być może przydatna. Pozdrawiam ~ Alex

PS. Wreszcie mamy oczekiwany śnieg. Zdjęcia zobaczycie już niedługo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz