poniedziałek, 20 stycznia 2014

Recenzja wosków Yankee Candle

Cześć Kochani!
Dziś mamy recenzję wosków Yankee Candle (na dole napisane jest czym w ogóle są YC). Moja będzie podzielona na dwie części, bo stwierdziłam, że się zanudzicie :)

Czym w ogóle są woski Yankee Candle?

Woski Yankee Candle to po prostu woski zapachowe w kształcie tarty o najróżniejszych zapachach i nazwach, i kolorach również :) Aby móc cieszyć się zapachem wosku wystarczy zaopatrzyć się w kominek do wosków i małą bezzapachową świeczkę.

Zapachy, które dziś zrecenzuję to;
-Vanilla Lime
- Fruit Fusion
- Strawberry Buttercream
- Black Cherry

Nie potrafię wybrać kandydata. Niestety :/

Vanilla Lime

Taki zapach obiecuje nam firma: 
Orzeźwiające połączenie intensywnej wanilii z cukrem trzcinowym oraz soczystej limonki.

Moja opinia:

Było czuć Vanilię, dość mocno, jednak nie "zagłuszyła" zapachu limonki i była ona wyczuwalna. Nie tak mocno jak sama Vanilia, no ale było. Cukier Trzcinowy nadał całości "lekkość". Nie był to duszący zapach. 
Daję mu 4/5

Fruit Fusion

Tak zapach opisuje firma:
Letnie orzeźwienie… fuzja truskawki, pomarańczy oraz limonki zaowocowała iście soczystym i słodkim aromatem z idealną nutą cierpkości.

 Moja opinia:

Był to śliczny zapach świeżych owoców. Bardzo delikatnie mydlany no i świeży :)

Daję mu 5 / 5

Strawberry Buttercream

Tak zapach opisuje firma:
 słodkie, dojrzałe truskawki pokryte delikatną, puszystą bitą śmietaną

Moja opinia:

Był to bardzo słodki zapach ubitej śnieżki z truskawkami. Może delikatnie za słodki, ale idealny, np. gdy chcemy odpocząć lub po prostu zrobić sobie domowe SPA :)

Daję mu 4.5 / 5

Black Cherry

Tak zapach opisuje firma:
Pyszne słodkie i dojrzałe czarne wiśnie.

Moja opinia:

Jest po prostu cudny! Świeże, dojrzałe, słodkie czarne wiśnie. Nic dodać nic ująć. Zapaliłam go w łazience przy sprzątaniu. Zapach intensywnie było czuć w każdym zakątku łazienki :)

Daję mu 5/5





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz