poniedziałek, 28 października 2013

W poszukiwaniu hand made

Cześć Kochani!
Dzisiaj kolejna nowość a mianowicie poszukiwanie hand made.Co jakiś czas będziemy wam pokazywać różne prace innych blogerek, które się nam spodobały lub zainspirowały. Mam nadzieję że się wam  spodobają.~Alex
1.Breloczki Ugryź: Podziwiam tą panią która to robi.Nie znalazłam tego na blogu. Pokazałam tutaj tylko breloczek, ale na jej stronie internetowej ( www. ugryz.pl) można znaleźć  wiele innych rzeczy.Polecam : )
2 Materiałowy aniołek Teraz aniołek Ten aniołek moim zdaniem jest śliczny. Ten blog znalazłam niedawno, ale od razu mi się spodobał. na blogu (www.madebynala.com) można znaleźć też inne prace.
3 Bluzka która wymaga czasu: Bluzka wykonana własnoręcznie. To jest coś. Trzeba naprawdę dużo posiedzieć nad taką bluzką. Na blogu (www.love&passion) można znaleźć sposób wykonania.Jeśli ktoś podejmie się wyzwania odtworzenia podobnej  bluzki to naprawdę go podziwiam.
4 Papierowa wikilina: Coś co również wymaga wiele czasu tak jak inne pracę. Tym razem to filiżanka wykonana z papierowej wikliny. Tego bloga (www. hanka-blog-handmade) też znalazłam niedawno. I jak zobaczyłam tą filiżankę od razu pomyślała o tym żeby podzielić się nią z wami .

PS.Zachęcam was do obejrzenia wszystkich stron internetowych które wam podałam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz