sobota, 19 października 2013

Foto wyzwanie - dzień czwarty

Hejka kochani ! Dzisiaj szybciutki post.

Nasze foto wyzwanie trwa już cztery dni. Tematem dzisiejszego dnia było szczęście. Znowu nie wiedziałam co sfotografować. Szczęścia jakie dają mi przyjaciele nie mogłam sfotografować w postaci rzeczy. Wymyśliłam więc symbole, które coś symbolizują. Wyszło mi masło maślane, ale cóż. Pozostawiam was ze zdjęciami moich małych szczęść a sama biegnę na "The voice of Poland".
Miłego weekendu :* ~ Mary


 I jeszcze znaczenie moich "symboli"
1. Miś - przytulanie
2. Świeczka - to po prostu świeczki i zapachy
3. Książka - to po prostu książka
4. Zdjęcie aparatu - to fotografowanie, które daje mi duuużo szczęścia i radości. Zawsze staram się robić zdjęcia aparatem, żeby zdjęcia na blogu były jak najlepszej jakości
5. Wesoła buźka - to uśmiech
6. Ołówki - rysowanie
7. Londyński autobus - język angielski
8. Tęcza - tak właśnie zobrazowałam moich wszystkich przyjaciół, których kocham i pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz