niedziela, 20 października 2013

Foto wyzwanie- dzień piąty + Tydzień przez obiektyw

Hej, jak szybko mija czas. Dziś już piaty dzień foto wyzwania. Dzisiaj przypada temat " wada". I jakie zdjęcie zrobić ? Każdy człowiek ma wady, ale jak uwiecznić je na zdjęciu? Jest  na prawdę ciężko. Za wady uważa się np. niegrzeczność, nieśmiałość lub zbyt wielką pewność siebie. Stwierdziłam że moją wadą jest bałaganiarstwo. Może nie jestem jakąś dużą bałaganiarą, ale mam jedno miejsce którego po prostu nie umiem ogarnąć. Jest to maja szuflada. Mam w niej wszystko co ważne i przydatne. Znajduję  się tam też jakieś pamiątki  i rzeczy z którymi ciężko się pożegnać. Te miejsce sprzątam często, ale nie potrafię utrzymać go długo w czystości.. Oto moja szufladka.

O ile pamiętam  Mary  pisała już wam, że na blogu powoli będą zachodziły małe zmiany. Ja dzisiaj wprowadzam następną, a mianowicie "Tydzień przez obiektyw". W każdą niedzielę będziemy dodawać na bloga dziewięć  najlepszych zdjęć tygodnia. Mamy nadzieję, że nowa rzecz na blogu wam się spodoba. Buziaki : ) ~ Alex

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz