wtorek, 15 października 2013

Foto wyzwanie


Hejka :) Dziś mam dla was kilka informacji, nowości.
Na blogu zaszła mała zmiana, a mianowicie inna czcionka, kolor, a po prawej stronie możecie zobaczyć najciekawsze posty.
Druga sprawa to zmiana w postach. Nie chcę mówić, że już nie będziemy pokazywać prac, bo będziemy. Chodzi mi o to, że posty będą miały trochę rozszerzoną tematykę. Czyli; różne porady, wyzwania, D.I.Y, itd. Mamy nadzieję, że wam się spodoba i blog będzie ciekawszy.
Napiszę trochę o "FOTO WYZWANIU". A więc jak sama nazwa wskazuję, będzie to wyzwanie związane ze zdjęciami.  Polega na robieniu każdego dnia zdjęcia zgodnego z tematem.
Przyznam, że Alex po przeczytaniu jej tematyki zdjęć była lekko zdziwiona. Na początku ja też. Przyznaję się bez bicia, że wyzwania sama nie wymyśliłam, wpadłam nie chcący na bloga  www.senmai.pl. Tam właśnie znalazłam te wyzwanie.
 Tutaj jest link do postu z wyzwaniem - http://www.senmai.pl/2013/01/7-day-photo-challenge-january/

A tutaj temat zdjęć na każdy dzień tygodnia
PS. Jeszcze tylko chciałam powiedzieć, że temat z dnia 2 zmieniamy na po prostu "LISTA..."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz