czwartek, 17 października 2013

Foto wyzwanie - dzień drugi

Hejka :) Nie rozumiem niektórych ludzi. Czasami potrafią być bardzo niekulturalni. Byłam dzisiaj na spacerze z moją koleżanką (Olą, wspomniałyśmy już o niej kilka razy, np.:  [..]jedna właśnie wojuje z moim bratem...  [...]która nazywa je ulami) i ona robiła mi zdjęcia w pięknych kolorowych liściach. Nagle usłyszałyśmy głos jakiś facetów : "hahaha sweet focie co?". Zniechęcone włożyłyśmy telefon do torebki i poszłyśmy. Kiedy koło nich przechodziłyśmy zaczepili nas mówiąc "jak tam sweet focie co?". Olałyśmy sobie ich. Takie zachowanie jest po prostu chamskie. Nie rozumiem do teraz tych facetów. Chamskim zachowaniem i brakiem kultury sukcesu nie osiągną...
Całuski dla mojej Oli :*

Dzisiaj kontynuujemy nasze "foto wyzwanie". Temat dnia drugiego był następujący:"Lista".

Na początku miałam pustkę w głowie. Przecież ja nie sporządzam żadnych list. Lista, lista, lista... Co to może być? Aż w końcu dostałam olśnienia. Przecież pisałam niedawno moją "Listę stu" (O niej dowiecie się później). Innej listy nie miałam więc przypadło na moją "Listę stu". Co prawda na razie mam tylko 27 punktów, ale małymi kroczkami dojdę do celu :)

Jestem bardzo ciekawa jaką listę uwieczniła na zdjęciu moja  Alex. Mam nadzieję, że o niej nie zapomniała. I że w końcu zrozumiała, że MUSI SIĘ KUROWAĆ, bo gardło samo nie wyzdrowieje. Zostawiam was ze zdjęciem mojej listy.
Buziaki :* ~ Mary

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz