niedziela, 13 października 2013

Bez tytułu

Hejka :* Dziś post bez tytułu. Nie mam dziś weny. Cały dzień przeleżałam. Nie żałuję, nawet trochę całego leniwego dnia. Może dlatego, że jutro wolne? Wiem, że chyba nie wszystkie szkoły mają wolne z okazji Dnia Edukacji Narodowej. Ja na szczęście mam, więc z czystym sumieniem zrobiłam sobie leniwy dzień :) A nawet bardzo leniwy. Dziś mam dla was pracę z przed około 5 miesięcy. Pokazuję ją wam ze względu na to, że nic nowego nie narysowałam. Dziś mały portret. Nie jest moim ulubionym. Powinnam poprawić twarz bo jest "płaska", ale brak mi czasu. Może kiedyś mi się uda. Portret w całości wykonany ołówkiem. Był wzorowany na zdjęciu mojej przyjaciółki. Raczej nie podobny, ale miałam fajną i ładną inspirację ;) Mam nadzieję, że się wam spodoba ~ Mary :*
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz