niedziela, 27 października 2013

Tydzień przez biektyw

Cześć Kochani!
Dzisiaj mamy kolejne podsumowanie tygodnia. Piszę na szybko bo mam wenę artystyczną i nie chcę jej zmarnować. Mam nadzieję, że rysunek wyjdzie i będę się nim mogła wam pochwalić. Kolejny zwyczajny tydzień. Zapraszam na zdjęcia moje i Alex :)

1.Ciepłe skarpetki Alex
2. Pizza z przyjaciółkami
3. Wycinanie zdjęć do notesu D.I.Y - tu macie link http://mary-alex-art.blogspot.com/2013/10/jak-wykorzystac-zdjecia-notes-diy.html
4. Kawałek mojej pracy, która już niebawem pojawi się na blogu ;)
5. Nauka na sprawdzian z historii. To co widać to nie wszystko!
6.Moja bluzka z "The Rolling Stones". Uwielbiam ich!
7. Grzybobranie
8. Tęcza
9. Jesienny krajobraz

To już wszystko na dzisiaj. Miłego wieczoru!!! ~ Mary :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz