piątek, 18 października 2013

Foto wyzwanie-dzień trzeci

Hej, dzisiaj krótki post bo siedzę z koleżankami i oglądamy horror.  Dziewczyny najadły się za dużo winogrona i teraz szaleją. Z nimi nie da się oglądać horrorów. Teraz powiem coś o zdjęciu. Dzisiaj mamy trzeci dzień wyzwania fotograficznego pod tytułem "duży". Pierwsze co przyszło mi na myśl to łóżko, ale stwierdziłam że to za proste. Wybrałam moją tablicę korkową. Może nie jest jakoś bardzo zapełniona i nie zachwyca jakością, ale jest. Mam na niej różne  informację. Ulubione filmy, rysunki Mary, kapsle od tymbarka, breloczek który dostałam od koleżanek na urodziny i parę innych rzeczy. Mam nadzieję że zdjęcie się wam spodoba. Zostawiam was ze zdjęciem. Całuski ~ Alex
PS. Przepraszam za jakość zdjęcia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz