czwartek, 20 marca 2014

Przygotowania do wiosny!

Wiosna już jutro, a ja jeszcze się na nią nie przygotowałam. Postanowiłam zgromadzić wszystkie pomysły, jak przygotować się do wiosny i się nimi z Wami podzielić :)


1. Zmiana wyglądu
Co powiecie na obcięcie włosów, albo rozjaśnienie końcówek? To nie musi być ogromna zmiana. Czasami wystarczy podcięcie końcówek, by trochę się odświeżyć.

Jeżeli nie chcecie nic w sobie zmieniać, możecie zrobić wielki przegląd swojej szafy. Schować zimowe ubrania i wyjąć lżejsze.Niepotrzebne ubrania sprzedajcie lub przeróbcie! Wybierzcie się na zakupy. One poprawią humor każdej kobiecie!

2.Sprzątanie!
Nie chodzi mi o wytarcie kurzy i umycie podłogi. Mam na myśli sprzątanie w szafkach, komodach, szufladach, wszędzie! Umyjcie okna, wypierzcie dywany i podłogi. Krótko mówiąc - wiosenne porządki! Kiedyś już powstał o tym post na naszym blogu - klik

3. Załóżcie swój własny ogródek!
A gdyby tak założyć swój własny ogródek? Nawet na parapecie. Najważniejsze, że będzie nasz :) Możecie zasadzić kwiaty, warzywa, zioła. Co tylko chcecie.
Jeżeli, tak jak ja, nie macie ręki do kwiatów, dobrym pomysłem jest kupienie gotowego bukietu kwiatów i postawienie go w wazonie w widocznym miejscu. Gwarantuję Wam, że humor od razu polepszy się.

4. Ćwiczenia
Lato zbliża się małymi kroczkami, a nam przybyło kilka centymetrów po zimie. Warto je zrzucić i zacząć ćwiczyć lub uprawiać jakiś sport. Jazda na rowerze, rolkach, deskorolce, bieganie, fitness. Propozycji jest wiele. Tylko od Was zależy co wybierzecie. Starajcie się zmienić styl życia na lepszy. Ograniczyć słodycze, jeść więcej warzyw i owoców, pić więcej wody i częściej się uśmiechać.


No i dobrnęłam do końca. Mam nadzieję, że bierzecie się w garść i zmieniacie życie na wiosnę! I widzimy się już w drugi dzień wiosny!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz