poniedziałek, 10 marca 2014

Dziennik Stylu - spódniczki

Dawno nie było żadnego postu o ubraniach, więc dziś postanowiłam właśnie taki napisać. Zbliża się wiosna, praktycznie można powiedzieć, że już jest. Skoro wiosna - to spódniczki. W zimę też lubię je nosić, ale to już nie ta sama przyjemność co noszenie je w wiosnę. Zebrałam dla Was kilka spódniczek, które najbardziej mi się spodobały. Są to przypadkowe spódniczki z Google i Zszywki :) Nie przedłużam więcej, bo chcę napisać jak najwięcej!


Zwykła biała spódnica z tiulem. Może niektórym nie spodoba się długość, ale przy tak ślicznej sukience jak najbardziej mi pasuje

No i trochę neonu. Co powiecie na taką rzucającą się w oczy spódniczkę?

No i klasyk.. Wiele nie potrzeba, a wygląda świetnie!


Może nie każdy odważy się wyjść w tym na miasto, ale ja żałuję, że nie mam takiej w szafie!
No i kolejna klasyczna stylizacja <3

Jeżeli nie lubicie zwiewnych spódnic, mam też obcisłą, która też strasznie mi się podoba :)

Znalazłam małego gifa, którego też postanowiłam wrzucić.

A co sądzicie o tej?

Wzorzyste spódniczki - na tak czy na nie?

Czy ktoś tak jak ja uważa, że ta spódniczka jest mega dziewczęca?

No i kilka stylizacji

A Wy macie w szafie jakąś pasiastą spódniczkę?



Kochani, to już koniec moich wymarzonych spódniczek. Które najbardziej przypadły Wam do gustu? A może macie jeszcze jakieś inne spódniczki? Możecie pokazać je w komentarzach lub wysłać na maila - mary_b519@wp.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz