czwartek, 13 marca 2014

Przegląd Pocketa

Hejka!!!
Jakiś miesiąc temu Mary robiła przegląd swojego Pocketa klik dziś taki przegląd zrobię ja.Zobaczycie kilka inspirujących blogów i nie tylko. Więc zapraszam do przeglądu ,,mojego pocketa"

Ciekawe linki

  1. Ewa Chodakowska Skalpel, czyli ćwiczenia, które niedawno zaczęłam  klik
  2. Księgarnia Matrasa. Uwielbiam. Czasami można natrafić na super okazje książkowe klik 
  3. Lakiery do paznokci firmy MYIO. Podobno są bardzo fajne  klik
  4. Inspirującej tapety i obrazki klik
  5. Czekoladowe telegramy :) klik
  6. Bransoletki, które wyglądem mnie uwiodły klik
  7. Idealny program do robienia kolaży. Polecam klik
  8. Sklep Goodies. To właśnie z tego sklepu  zamawiałam woski klik
  9. Piosenka,która bardzo mi się podoba klik
  10. Portal pełen inspiracji klik
  11. Słodka biżuteria klik
  12. Sklep w którym zaopatruję się do prac decoupage klik

Kilka ulubionych blogów

  1. Design your life klik
  2. Piece of me klik
  3. Twoje D.I.Y klik
  4. Ladygugu klik 
  5. Beauty Fashion Shopping klik 
  6.  I love life... ? klik
No i na dziś to wszystko ~ Alex

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz