poniedziałek, 17 marca 2014

Mój sprzęt foto, czyli aparat którego używam

Hej!!!
Dziś będzie taki temat fotograficzny. Jeśli czytacie bloga regularnie to wiecie, że jakiś miesiąc temu na urodziny dostałam aparat. Jest to Nikon D5100. Powiem wam o nim to co już rozgryzłam, pokaże kilka zdjęć nim zrobionym i na koniec wystawię opinię. Pamiętajcie że jestem amatorem i nie bierzcie tych moich rad dosłownie.



Lustrzankę na posiadaniu mam krótko. Lecz już go trochę rozgryzłam i jak na razie aparat jest po prostu idealny.











Skąd się w ogóle wzięła u mnie pasja fotografowania???? Tego to nawet ja nie wiem tak z dnia na dzień coś mnie podkusiło żeby fotografowaniem zająć się trochę bardziej na  serio. Znajomi moich rodziców mieli już wcześniej ten aparat. Więc miałam okazję porobić nim zdjęcia i trochę pokombinować. Zachwalali ten aparat, więc rodzice podkusili się by mi taki również kupić.

Oprócz tego że mieliśmy okazję go wypróbować i usłyszeć opinii to zadecydowało również kilka innych rzeczy. Jego cena nie była taka bardzo zła. My zamawialiśmy przez internet i wyszło dużo taniej, a w zestawie od razu było etui, statyw i wszystkie akcesoria.

Aparat jest łatwy w obsłudze. Instrukcja do niego dołączona jest  wyczerpująca. I co tu wam jeszcze dodać?? Jak dal mnie aparat jest świetny. Bym zapomniała!! Plusem jest obracany ekran ( obrazek załączony niżej). Ułatwia robienie zdjęć w niektórych sytuacjach.Aparat posiada wiele przydatnych funkcji





















Teraz pokaże wam kilka zdjęć z moich ferii robionych tym aparatem. Ferie spędzaliśmy właśnie z tymi  znajomymi rodziców, którzy mają ten aparat , więc zdjęcia są robione przez nich. Więc proszę o nie kopiować , nie zapisywać i nie  udostępniać  tych zdjęć. Będę naprawdę wdzięczna. Z góry dzięki :)





















Jeśli macie jakieś pytania to zadawajcie pod postem w komentarzach. Pozdrawiam ~ Alex

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz