niedziela, 9 lutego 2014

Podsumowanie tygodnia

Cześć kochani!
Kolejny tydzień za nami. Za tydzień w końcu będziemy miały długo oczekiwane ferie! Już wychodzę z siebie, mimo że jestem naprawdę bardzo cierpliwa. Powiem szczerze, że brakuje mi czasu. Ten tydzień będzie zawalony sprawdzianami i zaliczeniami. Wychodzę z siebie. Nie narzekam dłużej tylko dodaję 9 zdjęć z tego tygodnia!

1. Moje nowe naklejki! :)
2. "Pozdrawiam Pana Henia. P.S Grzejnik przy pokoju nauczycielskim się zarwał" - moje ulubione pozdrowienie do gazetki szkolnej, pisane oczywiście przez moje kochane dziewczyny!
3. Wzięłam się za oglądanie starych zdjęć. Na zdjęciu jest ich tylko mała część
4. Ostatnio bardzo polubiłam się ze stopkami.
5. Wiosno wróć! I mój nowy kwiatek (chyba narcyz) na powitanie wiosny, do której jeszcze daleko :/
6. Zapas świeczek uzupełniony ;)
7. Hello Ferbuary!
8. Prince Polo czyli mały grzech podczas ćwiczeń.
9. I czekoladki z Transformers!

Tak właśnie minął mój tydzień. Jak widzicie zwyczajnie.
Widzimy się wkrótce!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz