wtorek, 11 lutego 2014

25 książek, które koniecznie musicie przeczytać!

Cześć Kochani!
Dziś mam dla Was książkowy post, bo właściwie tylko o nich będzie. Jak wiecie jestem molem książkowym i ciągnie mnie do nich jak ćmę do światła (czy jakoś tak). Będą tu wszystkie książki, które przeczytałam i mogę Wam polecić. Wszystkich oczywiście nie pamiętam, więc będzie ich tylko 25 :)

1. Harry Potter i Kamień Filozoficzny ~ J.K.Rowling
2. Harry Potter i Komnata tajemnic ~ J.K.Rowling
3. Harry Potter i Więzień azkabanu ~ J.K.Rowling
4. Harry Potter i Czara Ognia ~ J.K.Rowling
5. Harry Potter i Zakon Feniksa ~ J.K.Rowling
6. Harry Potter i Książę Półkrwi ~ J.K.Rowling 
7. Harry Potter i Insygnia Śmierci ~ J.K.Rowling
8. Felix, Net i Nika oraz Gang Niewidzialnych Ludzi ~ Rafał Kosik
9. Felix, Net i Nika oraz Teoretycznie Możliwa Katastrofa ~ Rafał Kosik
10. Felix, Net i Nika oraz Pałac Snów ~ Rafał Kosik
11. Felix, Net i Nika oraz Pułapka Nieśmiertelności ~ Rafał Kosik
12. Felix, Net i Nika oraz Orbitalny Spisek ~ Rafał Kosik
13. Felix, Net i Nika oraz Orbitalny Spisek 2: Mała Armia ~ Rafał Kosik
14. Felix, Net i Nika oraz Trzecia Kuzynka. ~ Rafał Kosik
15. Felix, Net i Nika oraz Bunt Maszyn ~ Rafał Kosik
16. Skup się. Prosta droga do sukcesu. ~ Leo Babauta
17. My z Szarych Szeregów ~ Jadwiga Stępieniowa
18. Wszystko, tylko nie mięta ~ Ewa Nowak
19. Michał Jakiśtam ~ Ewa Nowak
20. Ten Obcy ~ Irena Jurgielewiczowa
21. Blondynka w Londynie ~ Beata Pawlikowska
22. Chłopcy z placu broni ~ Ferenc Molnar
23. 13 zaklęć ~ Michelle Harrison
24. Przebudzenie Jenny Fox ~ Mary.E.Person
25. Planeta dobrych myśli - Beata Pawlikowska



To była lista 25 książek z najlepszych jakie przeczytałam. Mam nadzieję, że wybierzecie sobie jakąś lekturę z mojej listy :)
See You!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz