czwartek, 26 grudnia 2013

Recenzja ksiązki "Pamiętnik Frani Maj"

Hej!!
Jak tam mija Wam drugi dzień świąt, bo mi super. U mnie nadal utrzymuję się świąteczny nastrój. Dziś przedstawie wam krótką recenzję książki ,a tak dokładnie Pamiętnika Frani Maj. Ta książka wzorowana jest na serialu Frania Maj. Może kiedyś go oglądaliście. Mi się on bardzo spodobał, więc postanowiłam przeczytać również  pamiętnik Frani.
Tą książkę czyta się z lekkością i przyjemnością. Jest w 100% odzwierciedleniem serialu. Na początku Frania wyprowadza się od chłopaka, który miał salon sukien ślubnych, ponieważ on z nią zerwał. Frania mieszka na Pradze wraz z mamą i tatą . Ona ma też siostrę , ale siostra z nimi nie mieszka. Po pewnym czasie Frania dostaje pracę jako przedstawicielka kosmetyków. Postanowiła pójść na Mokotów. Tam poszła do dużego, pięknego domu z myślą, że mieszka tam bogata kobieta, która coś kupi. Jednak myliła się. W domu mieszkała fajna rodzina lecz bez "pani domu" , ponieważ ona zginęła. W domu mieszkała pan Maks Skalski, który przyjął  ją do pracy jako opiekunkę do dzieci. Potem losy Frani toczą się w tym domu. Poznała tam miłego kamerdynera Kądzia , który uwielbia sobie żartować. Frania zakochuję się w panu Skalskim. No i co tu by wam jeszcze powiedzieć? Tą książkę musicie przeczytać sami, ponieważ bardziej nie umiem wam jej opowiedzieć żeby oddać jej sens. Naprawdę polecam. Książka bardzo , ale to bardzo mi się podobała. Pozdrawiam was  ~ Alex

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz