sobota, 21 grudnia 2013

D.I.Y- mała choinka

Hej, do świąt zostało już tylko kilka dni. Macie już przygotowane prezenty dla najbliższych? Ja mam i wydaję mi się że o nikim nie zapomniałam. Pokaże wam sposób na przyozdobienie swojego pokoju choinką, którą wykonacie w mniej niż 15 minut.~Alex

POTRZEBNE ELEMENTY
 
  • Baza choinki , czyli styropianowy stożek. ( kupiłam go w pasmanterii za około 5 zł. Jeśli nie chcecie używać  bazy ze styropianu, to stożek możecie sobie samodzielnie zwinąć z kartonu, ALE wtedy do mocowania elementów trzeba będzie użyć kleju)
  • Szpilki
  • Folia aluminiowa
  • Taśma
  • 1 Łańcuch choinkowy 
  • 2 Łańcuch choinkowy kuleczki

SPOSÓB WYKONANIA

1 Stożek owijamy folią aluminiową i w niektórych miejscach przyczepiamy szpilkami
2 Na czubku mocujemy 1 łańcuch choinkowy  kilkoma szpilkami. Na dole też przypinamy go kilkoma           szpilkami 
3 Na czubku mocujemy łańcuch 2 i mocujemy go szpilkami na górze i na dole
4. No i gotowe. Choinka wykonana w mniej niż 15 minut. Na koniec na czubek możecie przypiąć sobie gwiazdkę


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz