niedziela, 15 grudnia 2013

Pakowanie Prezentów - kilka pomysłów i porad

Cześć kochani!
Pakowanie prezentów - dla jednych to mało ważna rzecz, dla niektórych jedna z najważniejszych. Moim zdaniem najważniejszy jest gest, intencje, prezent. No ale to nie znaczy, że opakowanie nie jest wcale ważne, prawda? Liczy się to co w środku, ale czym lepsze opakowanie tym ładniejszy wygląd, nawet pod choinką. Skoro opakowanie jest równie ważne, to jak ono ma wyglądać? Hmm... Można kupić ładny papier, ale moim zdaniem to za mało. Trzeba zrobić coś więcej. A co? Zaraz się przekonacie!


Na początek "jak w ogóle pakować prezenty?!"
Jak? A tak:

Co zrobić, gdy Wigilijny wieczór już jutro, a my jeszcze nie zapakowaliśmy prezentów?
Użyć tego co mamy w domu. Czyli... szarego papieru! Nie brzmi za atrakcyjnie, ale mówię Wam, że wystarczy trochę wyobraźni, a będzie wyglądał lepiej od kupionego w sklepie gotowego papieru.
Co powiecie na wyszywane akcenty?

Zdjęcia przy prezentach to zdecydowanie mój faworyt! Jeżeli ktoś tak jak ja kocha rysować może zamiast zdjęcie dołączyć portret. Będzie to dodatkowy prezent.




Trochę mniej świąteczny pomysł, ale myślę, że i tak świetnie wygląda!

Możecie też użyć białego brystolu. Prezent możecie owinąć np. jakimś dekoracyjnym papierem. Pomyślałam, że fajnie wyglądałaby koronka :)




Jeżeli nie odpowiada Wam pomysł z szarym papierem możecie użyć również zwykłego białego papieru, gazety, stron starej książki.






Mam dla Was jeszcze kilka innych pomysłów na pakowanie prezentów.

Wszystkie inspiracje znalazłam na Zszywce i Stylowych.
Który pomysł spodobał się Wam najbardziej?
~ Mary

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz