wtorek, 28 października 2014

Przydatne aplikacje na telefon

Cześć Kochani!!

Myślę, że jestem uzależniona od telefony ( z resztą jak większość osób w tych czasach). Nie posiadam jednak żadnych gier na telefonie bo stwierdziłam, że tak naprawdę to nie są mi potrzebne, ale za to mam sporo różnych aplikacji. Dziś przedstawie wam 3 z nich

1. TŁUMACZ 

Lubię uczyć się języków i dość dużo słówek znam, ale jednak nie wszystkie i nie we wszystkich językach. Aplikacja która mi się przydaje to właśnie Tłumacz Google. Można z niego korzystać przez wi-fi jaki i offline( trzeba wtedy pobrać dodatkowe, darmowe pakiety)

2 ZSZYWKA

Jest to to samo co na komputerze. Dzięki tej aplikacji mam dostęp do inspiracji na wyciągnięcie ręki. Wasze tablice są przejrzyste. Możecie zszywki przypinać jak i również w łatwy sposób zapisać na telefonie.


3. EAT FIT FREE

Ta aplikacja jest bardziej nastawiona na prowadzenie diet. Planuje wasze posiłki. JA sobie ściągnęłam tą aplikacje dlatego bo ma fajne, zdrowe, proste przepisy. Łatwe do wykonania.


A jakie aplikacje są waszymi ulubionymi? Bez jakich nie wyobrażacie sobie waszego telefonu?~ Alex

PS. Przepraszam was, że bez zdjęć ale niestety był jakiś problem z ich dodaniem



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz