środa, 22 października 2014

Co słychać w pojej kuchni - placki warzywne

Hej !!!

Dziś będzie kulinarnie. Jakiś czas temu znalazłam przepis na placki warzywne. Myślałam, że po prostu placki jak placki taka norma. No i w sumie kształt placka i smak  dla niektórych pewnie normalny, ale dla mnie przepyszne.  Ja bardzo lubię warzywa i placki  więc dal mnie połączenie idealne. Dziś podam wam ten przepis :)

PLACKI WARZYWNE

SKŁADNIKI:
  1.  2 marchewki
  2. 1 średnia cukinia
  3. 1 mała cebula
  4.  kilka listków pietruszki
  5.  2 duże jajka
  6.  3/4 szklanki mąki
  7.  sól, pieprz, bazylia
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:
  1.  Cukinię zetrzeć na grubych oczkach
  2. Marchewki obrać, zetrzeć
  3. Cebulę drobno pokroić
  4. Pietruszkę poszatkować
  5. Do warzyw wbić jajka, dodać mąkę -  całość wymieszać 
  6. Ciasto porządnie przyprawić
  7. Placki smażyć na oleju lub oliwie na rumiany kolor z obu stron

Przygotowanie takiego placka zajmie wam 20 minut czyli nie długo a moim zdaniem naprawdę warto :) ~  Alex 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz